WYCIECZKA

W dniach 28-30 września 2022r. odbyła się wycieczka do Malborka i Trójmiasta klas 6c,7c,8b,8c. Opiekunami byli: p. Jolanta Grzebalska, p. Elżbieta Zięba, p. Artur Rajski, p. Dorota Laszuk.
Pierwszego dnia zwiedzaliśmy Malbork. Nocowaliśmy w Jantarze, gdzie po zakwaterowaniu w ośrodku poszliśmy na spacer na plażę przez cudownie pachnący las.
Czwartek rozpoczęliśmy od koncertu organowego w Katedrze w Gdańsku Oliwie. Następnie pojechaliśmy do Gdyni, zwiedziliśmy muzea: Oceanograficzne i Akwarium Morskie, statki Dar Pomorza i Błyskawica. Następnie przejechaliśmy do Sopotu na słynne molo.
Do ośrodka wróciliśmy już po zachodzie słońca.
W piątek w Gdańsku odbyliśmy rejs łodzią ze Starówki na Westerplatte, spacer pod Pomnik Obrońców Westerplatte i powrót statkiem na Starówkę. Przewodnik prezentował nam zabytki Gdańska: Kościół Mariacki, ul. Mariacka, Droga Królewska, Brama Wyżynna, Wieża Więzienna z katownią, Wielka Zbrojownia, Złota Brama, ul. Długa, Długi Targ, Fontanna Neptuna, Dwór Artusa, Brama Zielona.
Było bardzo intensywnie. Dużo się dowiedzieliśmy i spędziliśmy razem dobry czas. Uczniowie wrócili szczęśliwi i zadowoleni.
W piątek dziewczynki złożyły chłopcom życzenia z okazji Dnia Chłopaka.