Deklaracja dostępności
Zespół Szkół nr 74 zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony http://zs74.szkolnastrona.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Łącze do raportu z przeprowadzonej samooceny:
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Marek Rochna — mejlowo zs74@eduwarszawa.pl lub telefonicznie 22 879 80 18.
Dane kontaktowe
E-mail sekretariatu podmiotu |
|
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz |
|
Telefon kontaktowy |
228798018 |
Data |
21-01-2025 |
Miejscowość |
Warszawa-Rembertów (dzielnica m. st. Warszawy) |
Lokalizacja siedziby podmiotu
Województwo |
mazowieckie |
Powiat |
Warszawa |
Gmina |
Rembertów (dzielnica w m.st. Warszawa) |
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Dane kontaktowe
E-mail sekretariatu podmiotu |
|
E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz |
|
Telefon kontaktowy |
228798018 |
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Dział 1. Dostępność architektoniczna
Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów |
3 |
1. Wolne od barier przestrzenie komunikacyjne w budynkach |
|
a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier wszystkie przestrzenie komunikacyjne |
2 |
b. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia wolne od barier przestrzenie komunikacyjne |
1 |
c. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni 0 komunikacyjnych |
|
2. Dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach (z wyłączeniem pomieszczeń technicznych) |
|
a. Liczba budynków, w których podmiot umożliwia dostęp do wszystkich pomieszczeń |
2 |
b. Liczba budynków, w których podmiot nie umożliwia dostępu do wszystkich pomieszczeń |
1 |
c. Rodzaje rozwiązań, które podmiot zastosował, aby umożliwić dostęp do wszystkich pomieszczeń w budynkach Rozwiązania architektoniczne (tak) Środki techniczne (nie) Zainstalowane urządzenia (tak) |
|
3. Informacja na temat rozkładu pomieszczeń w budynkach |
|
a. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy |
1 |
b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i głosowy |
0 |
c. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny, dotykowy i głosowy |
0 |
4. Dostęp do budynków dla osób korzystających z psa asystującego |
|
a. Liczba budynków, do których podmiot zapewnia wstęp osobie korzystającej z psa asystującego |
3 |
b. Liczba budynków, do których podmiot nie zapewnia wstępu osobie korzystającej z psa asystującego |
0 |
5. Ewakuacja lub ratowanie osób wewnątrz budynków |
|
a. Aby umożliwić ewakuację lub ratowanie osób wewnątrz budynków, podmiot zapewnia Procedury ewakuacji Sprzęt lub miejsce do ewakuacji Pracowników przeszkolonych lub ratowania (tak) lub ratowania (nie) z procedur ewakuacji lub ratowania (tak) |
b. Liczba budynków, w których podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji 0 lub ratowania osób wewnątrz budynku |
c. Liczba budynków, w których podmiot częściowo zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość 3 ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku |
d. Liczba budynków, w których podmiot nie zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości 0 ewakuacji lub ratowania wewnątrz budynku |
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej: |
Budynek "B" szkoły ze względu na brak windy uniemożliwia samodzielny dostęp osobom ze szczególnymi potrzebami do kondygnacji wyższej niż parter. |
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Dział 2. Dostępność cyfrowa
Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1440), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD).
Liczba prowadzonych stron internetowych |
2 |
Liczba udostępnianych aplikacji mobilnych |
0 |
Tabela zgodności stron z wymogami UdC
Adres strony internetowej |
Zgodność z UdC |
Zgodna (nie) Częściowo zgodna (tak) Niezgodna (nie) |
|
Zgodna (nie) Częściowo zgodna (tak) Niezgodna (nie) |
Tabela zgodności aplikacji z wymogami UdC
Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania |
Zgodność z UdC |
|
Zgodna (nie) Częściowo zgodna (nie) Niezgodna (nie) |
|
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej:
Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna
1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/ środków wspierających komunikowanie się? |
|||||
a. Zastosowanie formularza kontaktowego |
TAK (nie) |
NIE (tak) |
|||
b. Kontakt za pomocą poczty elektronicznej |
TAK (tak) |
NIE (nie) |
|||
c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych |
TAK (nie) |
NIE (tak) |
|||
d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych |
TAK (tak) |
NIE (nie) |
|||
e. Przesyłanie faksów |
TAK (nie) |
NIE (tak) |
|||
f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online) |
TAK (nie) |
NIE (tak) |
|||
g. Pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty |
TAK (tak) |
NIE (nie) |
|||
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” - prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego: od razu (nie) w ciągu 1 dnia roboczego (nie) w ciągu 2-3 dni roboczych powyżej 3 dni roboczych (nie) (tak) |
|||||
h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty) |
TAK (tak) |
NIE (nie) |
|||
2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących? |
|||||
a. Pętle indukcyjne |
TAK (nie) |
Liczba |
|
NIE (tak) |
|
b. Systemy FM |
TAK (nie) |
Liczba |
|
NIE (tak) |
|
c. Systemy na podczerwień (IR) |
TAK (nie) |
Liczba |
|
NIE (tak) |
|
d. Systemy Bluetooth |
TAK (nie) Liczba |
|
NIE (tak) |
||||
e. Inne |
|
TAK (nie) Liczba |
|
NIE (tak) |
|||
3. Czy podmiot zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: |
|||||||
a. tekstu odczytywalnego maszynowo? |
TAK (tak) |
NIE (nie) |
|||||
b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? |
TAK (nie) |
NIE (tak) |
|||||
c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? |
TAK (tak) |
NIE (nie) |
|||||
4. Czy w okresie sprawozdawczym - tj. od 02.01.2021 r. do 01.01.2025 r. - podmiot otrzymał od osób ze szczególnymi potrzebami wniosek o zapewnienie szczególnej formy TAK (nie) komunikacji? (na podstawie art. 6 pkt 3 lit. d UzD) |
NIE (tak) |
||||||
Liczba wniosków - ogółem |
|
||||||
Nazwy użytych form komunikacji określonych we wnioskach ze wskazaniem liczby użyć każdej z tych form |
|||||||
|
|
||||||
Komentarze i uwagi dotyczące dostępności informacyjno-komunikacyjnej: |
|||||||
|